خفن ترین اس ام اس های عاشقانه
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند

خفن ترین اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه
 


1


عشق چیز عجیبی نیست عزیز دلم!
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم...


1


دم از بازی حکم میزنی ! دم از حکم دل میزنی ! پس به زبان قمار برایت می گویم :
قمار زندگی را به کسی باختم که تک دل را با خشت برید ! جریمه اش یک عمر حسرت شد ! باخت زیبایی بود ! یاد گرفتم که به دل, دل نبندم , یاد گرفتم از روی دل حکم نکنم , دل را باید بر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بری نکنند...!


1


خواستم چشمهایش را از پشت بگیرم......
دیدم طاقت اسمهایی که میگوید را ندارم


1


بدترین چیز دنیا میدونی چیه؟
اینه که هر دوتاییتون عاشق هم باشین اما یه نفر ثالث همه چیز رو بهم بریزه


1


کسی که واقعا شما را دوست دارد میبیند که چقدر می توانید نامنظم و بهم ریخته باشید چقد می توانید بد اخلاق باشید چقد سخت می توان با شما کنار امد اما هنوز هم می خواهد در زندگیش بمانید


1


بی هیچ اسمی میشه عاشق شد ... جادوی این دلدادگی کم نیست .... با عشق و بی تابی مدارا کن ... حوای من تقصیره آدم نیست ...


1


بی تو دنیایم خالیست ... مانده ام سخت حیران ... مگر تو چند نفر بودی ؟؟؟


1


واحد اندازه گیریِ فاصله " مــتــر " نیست ؛
" اشـــــــــــتـــیــــاق " است ..
مشتاقش که باشی ، حتی یک قـدم هم فاصله ای دور است .!.


1


پلک هایم را که باز میکنم،تونیستی،این بی رحمانه ترین اتفاق هر روز من است....


1


تو رفتی و من شدم لحظه شمارت/دوقطره اشک مانده یادگارت/اگر برگشتی و من را ندیدی/بدان که مرده ام از انتظارت...


1


لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو
تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو
در گلستان وجودم گل زیبای منی
نازنینم چه بگویم که تو در قلب منی



1

هر جا دلت شکست خودت شکسته هاشو جمع کن
تا هیچ کس منت دست زخمیشو به رخت نکشه...



1


چه قد سخته وقتی تو چشای یکی نگاه کنی و میخوام به زبون بیاری دوستش داری ولی از ترس رفتنش اروم تو دلت بگی:((دوست دارم یواشکی))


1


اخر دفترهای مشقم نام تو بود
چون میدانستم اخرش میروی..


1


برای من از دل شــکسته نگو
که دلــﮯ دارم شــکسته تر از سکوتـــ
شــکسته از درد
شــکسته از زخــم
شــکسته از عشــق


1


درد داره وقتي ميره و همه ميگن:دوستت نداشت و تو نميتوني ثابت كني كه هرشب با عاشقانه هاش خوابت ميكرد..


1


در باز و بسته شد...حتما باز شوخي اش گرفته...اداي آمدنت را در مي آورد...!


1

برای خودم مردی شده ام . . .
این روزها درسکوت سرسخت . . .
بی صدا گریه میکنم . . .
ولی !!!
دنیا مواظبم باش . . .
قلبم هنوز زنانه میزند!!!



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس عاشقانه , اس ام اس در هم , اس ام اس تبریک سال نو (92) جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 / 12 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: